پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118959
مقصران ناکامي استقلال از زبان قلعه‌نويي
تاریخ انتشار : 1393/06/31 08:30:31
نمایش : 1465
سرمربي تيم فوتبال استقلال پس از هر شکست تيمش در ليگ چهاردهم عواملي به غير از خودش را به عنوان دلايل شکست معرفي کرده است. بايد ديد او چه زماني خودش را به عنوان يکي از دلايل ناکامي و شکست‌هاي استقلال معرفي خواهد کرد؟
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، همانطور که پيروزي‌هاي استقلال را بايد به پاي امير قلعه‌نويي نوشت شکست‌ها هم بايد چنين باشد اما امير قلعه‌نويي اين قاعده را قبول ندارد و در هر سه شکست خود مقابل سپاهان، نفت و فولاد هر بار به نوعي فرد ديگري را عامل شکست قلمداد کرده است غافل از اينکه ملي پوشان اگر آماده نيستند اتفاقا بيش از سه ماه است که در استقلال تمرين مي کنند و يا آرش برهاني که در اين ديدار مقصر قلمداد شد امسال با دو پاس گل و يک گل پايه گزار ۶ امتياز از هجده امتياز ممکن براي تيمش (يک سوم امتيازات استقلال) بوده است.

استقلال باخت و البته اين بار قرعه به نام آرش برهاني افتاد که سيبل باخت استقلال توسط امير قلعه نويي قرار بگيرد. در واقع استقلال سومين شکست خود را متحمل شد و سومين مقصر هم باز کسي بود جز خود سرمربي اين تيم!

استقلال وقتي در هفته سوم ليگ سه گل دريافت کرد و سه گل هم از سپاهان در يافت نکرد از ديد امير قلعه نويي داور و شايد برخي خبرنگاران مقصر قلمداد شدند. جمله امير قلعه نويي بعد از آن باخت اين بود: « سؤال من اين است که اگر با اين نوع داوري ما برنده مي‌شديم دوستان قلم به دست که قلم‌هاي پاکي هم دارند، فردا چه تيتري مي‌زدند؟

خودتان کلاه‌تان را قاضي کنيد اگر ما پيروز مي‌شديم باز هم من مافيا مي‌شدم! قرار است حرف نزنيم اما اميدوارم تاج و عسگري به اين مسئله رسيدگي کنند و اگر در بحث داوري اشتباه شده است آن را به مردم اعلام کنند.»

مقابل نفت امير قلعه نويي آندو و صادقي بيک زاده و حيدري و البته داور را مقصر شکست دو برصفر تيمش دانست و گفت: « جاي سوال دارد چرا بازيکنان ملي پوش ما ھنوز آماده نيستند. براي من جاي تعجب دارد. شما بازيکنان اروپايي را ببينيد ھم در تيم ملي و ھم در باشگاھي آماده ھستند. نمي‌دانم چه اتفاقي افتاده که ملي پوشان ما ھنوز آماده نيستند؟

وي ھمچنين گفت: « من در مورد داور صحبت نمي‌کنم اما اگر پنالتي نيمه نخست به اشتباه به سود استقلال اعلام نشده باشد، ما متضرر شده ايم زيرا آن پنالتي باعث مي شد شرايط بازي فرق کند.»

امير قلعه نويي پس از شکست استقلال مقابل فولاد هم آرش برهاني را همانجا روي نيمکت مقصر شکست دانست و او را در جريان بازي تنبيه کرد! البته امير قلعه نويي گاهي حتي به هنگام پيروزي ها هم دنبال مقصر مي گردد کما اينکه پس از پيروزي ۳-۲ مقابل سايپا امير حسين صادقي را مقصر دو گل خورده دانست و اينکه مصدوم است و نمي تواند بازي کند را دليل پيروزي سخت تيمش دانست که البته اين بگو مگو بالا گرفت و کار به دعواي فيزيکي برادر داماد قلعه نويي با صادقي کشيده شد.

کاش امير قلعه‌نويي در طول فصل يک بار هم خودش را عامل شکست اعلام کند و به اشتباهاتش در عدم آماده سازي ملي پوشان اشاره اي داشته باشد. به هر حال اين ملي‌پوشان در استقلال و زير نظر مربي اين تيم تمرين مي کنند و آرش برهاني هم مقابل فولاد تنها مهاجمي بود که مدام خلق موقعيت مي کرد و ديگر مهاجمان امير قلعه نويي هرگز خلق موقعيت گل نکردند!
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html